Sowińskiego czy Chłopickiego

http://przystanektorun.pl/lokalizacja,19,pl.html
http://przystanektorun.pl/kontakt,18,pl.html

oraz

20130827 011a

Komentarze do “Sowińskiego czy Chłopickiego

  1. To nie jest kwestia wątpliwości tylko informacji, poza tym pytanie było o ulice a nie o hostel a ja nie muszę widzieć, że hostel jest tuż za winklem i pewnie nie każdy wie. Jako rasowy turysta sięgam po mapę a nie po zdjęcie z drogowskazem i plan w google maps pokazuje mi, że ulica Sowińskiego zaczyna się przy Traugutta a kończy przy Placu Pokoju Toruńskiego (a Chłopickiego ciągnie tylko wzdłuż koszar Bramy Lubickiej) a Wikimapia pokazuje mi, że Sowińskiego zaczyna się na styku Traugutta z Lubicką i kończy na torach kolejowych a ulica Chłopickiego biegnie wzdłuż torów do Placu Pokoju, potem zakręca i biegnie wzdłuż koszar, a jeszcze później jak się bardzo uprę to obejdę nią połowę fortu Jakuba. I co? Mam rzucać monetą, który plan jest prawdziwy czy życzyć kartografowi żeby się smażył w piekle?

  2. Ja temu bałaganowi nie jestem chyba winien 🙂 Adresem hostelu i zdjęciem drogowskazu chciałem pomóc w zrozumieniu bałaganu w tym viertlu, za który nie kartografów powinno się na piekielną patelnię zapraszać, a chyba urzędników, którzy beztrosko (chyba tylko zza biurka), zarządzają nazewnictwem ulic!

  3. Jesteśmy w podobnej sytuacji Izo, niestety, też na co dzień nie mogę biegać po swoim mieście. Faktem jest,że różne plany miasta pokazują różne nazwy dla interesujących nas ulic, w takich przypadkach (i kiedy pamięć zawodzi :-)) korzystam z tego narzędzia:
    https://maps.google.pl/maps?q=Stare+Miasto,+Toru%C5%84&hl=pl&ie=UTF8&sll=51.512769,20.026826&sspn=0.00237,0.005659&hq=Stare&hnear=Toru%C5%84,+Kujawsko-Pomorskie&t=h&fll=53.010849,18.603869&fspn=0.001139,0.00283&layer=c&cbll=53.010245,18.605122&panoid=ZpoxggyX-4Ne8MEHbXhp5A&cbp=12,286.98,,0,-10.24&ll=53.010229,18.604987&spn=0.001139,0.00283&source=embed
    Polecam!

  4. Jeszcze jedna sprawa, przepraszam. Wikimapię tworzą ludzie, czasami bardzo przypadkowi, przekonałem się o tym tworząc opisy okolicy w której obecnie mieszkam. Bardzo często zdarza się, że dokonują wpisów bez znajomości miejsc, tylko dla podniesienia swojego miejsca w rankingu i uprawnień. Nie do końca więc daję wiarę opisom Wikimapii. Pozdrawiam.

  5. Do Izy

    w mapach jest bałagan. Jako ciekawostkę podam, że w/g mapy Google w Toruniu są dwie ulice Grabowskiego. A gdzie one są, to do odgadnięcia.

  6. Rzeczywiście, druga ulica Grabowskiego ukryta jest równie dobrze jak Bursztynowa Komnata.
    Nie cierpię partactwa. Jak ktoś nie umie czegoś zrobić dobrze to niech nie robi wcale i nie utrudnia życia innym.

  7. A listonosz w Toruniu powinien zarabiać przynajmniej dwie średnie krajowe.

  8. Droga Pani Izo!! Spoko! W Toruniu są dziesiątki takich miejsc, a przy najbliższym pobycie w Toruniu niech Pani odnajdzie posesję Chłopickiego 15, tylko proszę nie szukać jej na Chłopickiego.

  9. Do Izy,
    o tej pensji listonosza to trzeba było wnioskować 15 lat temu ale wtedy to Pani nie umiała jeszcze pisać.
    Według Googla jedna ulica Grabskiego jest na Podgórzu jako część ulicy Wyrzyskiej a Grabowskiego jest od Mohnaa (równoległa do Żwirki i Wigury).
    Pisząc ten komentarz zauważyłem ,że to dwie różne osoby.
    Pozdrowienia.

  10. A znajdźcie Podgórną 68A, to jest dopiero sukces, z góry podpowiadam, że na Podgórnej jej nie ma.

  11. Podgórna 68a/70a to nowy blok między Podgórną 68/70 a Głowackiego 34/48. Wobec Chłopickiego 15 nawet Geoportal jest bezradny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *